23 лютого 2024 року відбулось організаційне засідання Ради роботодавців кафедри хореографії Факультету музичного мистецтва і хореографії Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Були присутні члени ради: Терешенко Н.В., Черненко М.О., Васірук С.О., Тарасенко Н.Б., Трачук О.Б., Карась А.Г., Нестерова Т.М., Романова Т.В. Також до засідання приєднались завідувач кафедри хореографії Андрощук Л.М., доцент кафедри хореографії Синєок В.А. та викладач кафедри хореографії Калієвський К.В.
На початку засідання Віра Андріївна представила план роботи ради роботодавців з кафедрою хореографії. Учасники були проінформовані про основні заходи, організаторами або співорганізаторами яких планує бути кафедра. Це: співорганізація Майстер класу з основ стилізації українського народно-сценічного танцю на базі Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського та організація Дня відкритих дверей кафедри хореографії в березні; організація наукової конференції кафедри і Міжнародного конкурсу молодих балетмейстерів «Dance Generation» та співорганізація у проведенні Міжнародного фестивалю-конкурсу танцю народів світу «Веселкова Терпсихора» в квітні; організація та проведення звітного концерту кафедри хореографії та співорганізація у проведенні відкритого фестивалю-конкурсу народної хореографії «З Танцем у Серці» і обласного відбіркового туру VІІ Всеукраїнського фестивалю-конкурсу народної хореографії імені Павла Вірського в травні; організація та проведення підготовчих курсів для абітурієнтів щодо вступу на спеціальність 024 «Хореографія» в травні-червні; організація вступної кампанії для абітурієнтів бакалаврату та співорганізація у проведенні обласного фольклорно-етнографічного фестивалю «Ржищівський вінок» у липні; організація вступної кампанії для абітурієнтів магістратури в серпні; співорганізація у проведенні обласного фестивалю сучасної хореографії «Дзиґа» (Київська область)в жовтні; співорганізація у проведенні Міжнародного фестивалю народного танцю «КОЛО» в листопаді; співорганізація у проведенні звітних концертів колективів в грудні. Крім того протягом року була запропонована наступна робота: семінари та практикуми з різних видів і стилів хореографічного мистецтва; обмін досвідом, теоретичним матеріалом, практичними навичками; відкриті заняття для керівників колективів; проведення роботодавцями майстер-класів та лекцій для здобувачів вищої освіти спеціальності 024 «Хореографія» Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; підписання договорів про співпрацю; проведення занять в аматорських хореографічних колективах студентами університету; створення хореографічних постановок на вихованцях колективів; долучення студентів до концертних виступів в спільних програмах аматорських колективів культурних та мистецьких заходів Київщини.
Людмила Михайлівна подякувала членам ради за активну участь та сприяння в акредитації ОПП магістратури в 2023 році, повідомила про нововведення в навчальну програму, основаних на зауваженнях зокрема роботодавців, та ще раз проговорила про профорієнтаційні заходи, які плануються на 2024 календарний рік.
Співпраця ради роботодавців з кафедрою хореографії є головною складовою продуктивного навчального процесу, оскільки тільки спільними зусиллями можливо досягти найкращого результату.
На сайті Київського столичного університету імені Бориса Грінченкау рубриці "Вступникам" розміщена важлива інформація:
Адреса приймальної комісії:
вул. Левка Лук'яненка, 13б, кім. 116 (Бакалавр, Магістр)
Телефон приймальної комісії:
(044) 485-20-45
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Орієнтовний перелік завдань творчого конкурсу з хореографії першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на основі повної загальної середньої освіти
Завдання 1. Виконання вправ за завданням екзаменатора для перевірки хореографічних та музично-ритмічних здібностей:
- гнучкості
- висоти танцювального кроку
- розгорнутості
- апломбу
- висоти стрибка
- почуття ритму тощо.
Завдання 2. Виконання танцювального етюду
Виконати підготовлений танцювальний етюд тривалістю 1 хв. – 1 хв. 30 сек., який побудований на елементах класичного, сучасного, народного або бального танців (за вибором вступника).
Орієнтовний перелік завдань фахового випробування з хореографіїпершого (бакалаврського) рівня вищої освіти на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст
Фахове випробування проводиться в один тур та складається з декількох завдань:
1. Демонстрація технічних та віртуозних рухів.
2. Виконання танцювального етюду (1хв. – 1хв.30с., підготовлений самостійно заздалегідь).
Виконуючи завдання фахового випробування з хореографії, вступник повинен:
володіти
- координацією рухів;
- технікою виконання танцювальних рухів;
- манерою виконання;
- почуттям ритму;
- індивідуальною майстерністю (виконанням трюків, елементів підвищеної складності тощо).
продемонструвати хореографічні здібності та відповідні фізичні дані;
знати хореографічну термінологію (назви рухів, танцювальних елементів, вправ, фігур), історію хореографічного мистецтва (імена видатних балетмейстерів, виконавців та композиторів, назви відомих балетів, професійних хореографічних колективів, їх керівників), методику виконання базових рухів класичного та сучасного танцю.
уміти емоційно, пластично, сценічно, артистично сприймати і відтворювати музичний і хореографічний матеріал. Відтворювати стилістичні особливості хореографічного напряму під час виконання елементів, фігур, танцювальних з’єднань та композицій класичного, сучасного, бального танців.
Методично вірно виконувати задані елементи.
Завдання 1. Демонстрація технічних та віртуозних рухів класичного,
народно-сценічного, сучасного, бального танців (за вибором вступника).
Завдання 2. Виконання танцювального етюду (самостійно підготовленого, 1хв.-
1хв.30с.), який побудований на елементах класичного, сучасного, народного або
бального танців (за вибором вступника).
Орієнтовний перелік завдань фахового випробування з хореографії другого (магістерського) рівня вищої освіти на основі бакалавр, магістр, освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст
Практична частина включає виконання сольного етюду, підготовленого заздалегідь самостійно.
Вступник виконує танцювальний етюд (тривалістю 1-1,5 хвилини) на вільну тему у вільному стилі з демонстрацією технічних та віртуозних рухів. Вступник повинен визначити ідею та тему етюду, його жанр, стиль, визначити архітектоніку хореографічного твору.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАФЕДРУ
Спеціальність «Хореографія» в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка була відкрита у 2012 році. Сьогодні ми готуємо фахівців за новими освітньо-професійними програмами освітнього рівня першого (бакалаврського) та другого (магістерського) на денній, бюджетній та контрактній формі навчання.
Пріоритетним напрямом діяльності кафедри хореографії є підготовка конкурентоспроможних фахівців у галузі хореографічного мистецтва, які зможуть здійснювати виконавську (артистичну), педагогічну та балетмейстерську діяльність.
Креативний, досвідчений, висококваліфікований професорсько-викладацький склад залучає студентів до активного творчого життя: участь у міжнародних фестивалях та конкурсах хореографічного мистецтва, активна концертна діяльність на кращих сценічних майданчиках України та за її межами, участь у драматичних виставах в провідних театрах міста Києва, гастрольна діяльність, відео-зйомки, співпраця з глянцевими виданнями, участь у кліпах відомих артистів.
За новою стратегією розвитку освіти у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка введені сучасні форми організації навчального процесу: тренінги, диспути, проектна діяльність, науково-дослідна робота, дистанційні навчальні курси. Перевага надається практичній діяльності, результатом якої є реальний мистецький проєкт.
Навчальні аудиторії обладнані smart-дошками, комп’ютерами, проекторами. Запорукою здоров’я студентів є великі, світлі, теплі хореографічні зали з кондиціонерами. Для студентів обладнанні роздягальні, душові та туалетні кімнати.
Підготовка майбутніх хореографів у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка відбувається у центрі професійної підготовки: творча лабораторія «Театр танцю «Грін». Саме тут формуються професійні компетенції наших майбутніх випускників. Студенти з першого року навчання випробовують себе в якості артистів та хореографів-постановників. Найкращі індивідуальні та спільні творчі роботи студентів стають прикрасою репертуару «Театру танцю «Грін»».
Потужна база практики, до якої входять театральні установи, позашкільні навчальні заклади, заклади культури та провідні приватні студії танцю, дозволяє майбутнім фахівцям на практиці відчути специфіку діяльності хореографа в установах різного типу.
Студенти навчаються за рейтинговою системою. Наша система освіти – прозора та відкрита. Ми завжди чуємо студентів і готові до співпраці з ними, наша мета спільна – якісна освіта.
Якісна освіта хореографа – саме у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка!