(044) 461-62-93
02152, Київ, бул. І. Шамо, 18/2
Освіта:
2014 -2018 Аспірантура факультету мистецтв НПУ імені М. П. Драгоманова.
1989-1995 Київська державна консерваторія ім. П. І. Чайковського.
1984-1988 Ждановське державне музичне училище. Досвід роботи
З 2022 року по теперішній час працюю у НМАУ ім. П. І. Чайковського артисткою симфонічного оркестру Оперної студії
З 2022 року по теперішній час за сумісництвом працюю в Національному театрі оперети артисткою оркестру
З 2021 року по теперішній час працюю за сумісництвом у ННІ мистецтв «Донецька державна музична академія ім. С. С. Прокофʼєва» ТНУ ім. В.І. Вернадського на посаді доцента кафедри музичного мистецтва
З 2004 року по 2020 рік працювала у Київської дитячій Академії мистецтв імені М. І. Чембержі викладачем класу скрипки, була завідувачем відділом струнно- смичкових інструментів
У 2018-2019 роках працювала за сумісництвом у Національній опері України артисткою симфонічного оркестру
З 1992 року по 2000 рік працювала у НМАУ ім. П. І. Чайковського артисткою симфонічного оркестру Оперної студії
З 1996 року по 2004 рік працювала у Національній філармонії України артисткою симфонічного оркестру
У 1988-1989 роках працювала у Тельманівській районній музичній школі на посаді викладача класу скрипки
Наукова діяльність 28 квітня 2021 року я захистила дисертацію на тему «Формування музично- стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні», і мені присвоїли науковий ступінь кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 «Теорія та методика музичного навчання».
Статті у наукових фахових виданнях України
Рябова, О. В. (2016). Колективне музикування як ефективний засіб формування музично-стильових уявлень підлітків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогічні науки», 4 (86), 140-144.
Рябова, О. В. (2017). Структура музично-стильових уявлень музиканта-виконавця. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія «Теорія та методика мистецької освіти», 23 (28), 60- 64.
Рябова, О. В. (2017). Педагогічні умови формування музично-стильових уявлень підлітків у колективному музикуванні. Наукові записки. Серія «Педагогічні науки», 134, 193-198.
Рябова, О. В. (2019). Дослідження сформованості музично-стильових уявлень підлітків – учасників камерного оркестру. Молодь і ринок, 2 (169), 157-161. Рябова, О. В. (2019). Методика формування музично-стильових уявлень підлітків – учасників камерного оркестру. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія «Теорія та методика мистецької освіти», 26, 164-168.
Стаття в науковому зарубіжному виданні
Riabova, O. V. (2016). The musical style imagination as a reflection of sociocultural aspects of music thinking development in personality Prospects for development of education and science, Plovdiv, Bulgaria, 356-359. Праці апробаційного характеру
Рябова, О. В. (2016). Музично-слухові уявлення як операнди музичного мислення особистості. Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії: матеріали XIII Міжнародних педагогічно-мистецьких читань пам’яті професора О. П. Рудницької. Київ, 60-68.
Рябова, О. В. (2016). Музично-стильові уявлення особистості як результат усвідомленого сприймання музичних явищ. Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної конференції, 4. Вінниця, 263 - 266.
Рябова, О. В. (2018). Критерії сформованості музично-стильових уявлень підлітків – учасників камерного оркестру. Мистецька педагогіка: традиції та інновації (теоретичні та практичні аспекти): матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції, Київ, 85-86.
Участь у науково-практичних конференціях International research and practical conference «Prospects for Development of Education and Science» (Plovdiv, Bulgaria, 2016), «Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору» (Вінниця, 2016), «Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції» (Житомир, 2016), «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» (Київ, 2017), «Мистецька педагогіка: традиції та інновації (теоретичні та практичні аспекти)» (Київ, 2018). «Мистецька освіта в Україні: сучасний стан – інноваційність – перспективи розвитку» (Київ, 2019); ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство» 10 листопада 2022 р. Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв (м. Київ)
Педагогічна діяльність
Маю великий професійний досвід роботи як викладач класу скрипки, мої учні неоднаразово ставали переможцями всеукраїнських конкурсів і вступали до вищих навчальних закладів музичної освіти. Працюючи в КДАМ, успішно поєднувала роботу викладача з фаху з діяльністю концертмейстера камерного оркестру цього навчального закладу.