14.12.2023 р. відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Сольний спів» із випускниками на засіданні кафедри академічного та естрадного вокалу.
Серед випускників були присутні:
- Гузь А.В., випускниця 2022 р., викладач кафедри академічного та естрадного вокалу КУБГ;
- Коновалов Микита, випускник 2022 р., аспірант КУБГ, звукорежисер ФММХ, викладач вокалу в «Maestro music school»;
- Букіна Анастасія, випускниця 2021 р., засновниця і директорка школи професійної підготовки вокалістів з джазовим нахилом «Sing Іt», м. Одеса;
- Северин Володимир, випускник 2021 р., хорист Академічного камерного хору «Хрещатик»;
- Чулкова Ганна, випускниця 2021 р., солістка Державного оперного театру в Русе, Болгарія;
- Панасюк Сергій, випускник 2021 р., Ансамбль «Freedom Konsort», Грац, Австрія;
- Тетяна Куля, випускниця 2020 р.;
- Мирошниченко Валерій, випускник 2019 р., артист-вокаліст Київського національного театру оперети;
- Карпук Богдан, випускник 2018 р., соліст музичного гурту «Ill Men», артист хору Київського національного театру оперети;
- Черевик Олександр, випускник 2018 р., соліст Львівського національного академічного театру опери та балету імені Соломії Крушельницької.
Завідувач кафедри академічного та естрадного вокалу кандидат мистецтвознавства, доцент Заверуха Олена та Гарант ОПП «Сольний спів» другого (магістерського) рівня вищої освіти кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри академічного та естрадного вокалу Мережко Юлія представили випускникам нову редакцію ОПП Сольний спів, введену в дію з 01.09.2021 р., за якою навчаються здобувачі-магістри.
Випускники надали схвальні відгуки на оновлену ОПП «Сольний спів», спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) рівня вищої освіти та підкреслили високий професійний рівень викладацького складу кафедри, відмінне забезпечення матеріально-технічної бази, організацію освітнього процесу.
Випускники закцентували увагу на важливості вивчення дисципліни, яка спрямована на читання з листа, наприклад «Сольфеджіо» або «Методика розвитку музичного слуху та читання з аркушу» (Гузь А., Северин В., Чулкова Г., Панасюк С., Карпук Б., Мирошниченко В., Черевик О.); постановки фрагменту з мюзиклу (Букіна А.); постановки опер (Чулкова Г., Черевик О.); проведення очних занять з дисциплін «Сценічно-хореографічний практикум» (Панасюк С., Чулкова Г., Черевик О., Карпук Б., Мирошниченко В.); створення на базі Навчальної лабораторії виконавської майстерності ФММХ біг-бенду, для виконання здобувачами джазових стандартів як база «Виконавської практики» (Гузь А.); проведення концертів здобувачами на професійних майданчиках і співпраця з оркестрами (Коновалов М.); затребуваності вивчення дисципліни гриму та візажу для створення конкретного образу та введення теоретичної складової (написання пояснювальної записки) у процес реалізації творчого проєкту (Куля Т.); важливості відтворення стилю і жанру при роботі над виконанням творів з дисципліни «Сольний спів» (Северин В., Чулкова Г.), важливості оригінальної вимови італійської, німецької, французької, англійської мов під час співу (Чулкова Г., Северин В., Карпук Б., Мирошниченко В., Черевик О., Панасюк С.).
Запропоновано збільшити проведення концертних виступів здобувачів (Куля Т., Мирошниченко В., Панасюк С.); увести в освітній процес певну кількість публічних виступів здобувачами (Мирошниченко В.); відвідування здобувачами індивідуальних занять дисципліни «Сольний спів» інших викладачів і практичне виконання постановок вокальних творів на дисципліні «Музично-театральні студії: Сценічна майстерність» (Панасюк С.); збільшити практику роботи на студії звукозапису на вибірковій дисципліні «Студійний практикум» і додати в дисципліну «Музично-театральні студії: Сценічна майстерність» модуль по співпраці і комунікації ЗМІ (як триматись, як давати інтерв’ю, як себе подати) (Куля Т.).