Обговорення ОПП «Сольний спів» зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти

8.11.2023 року відбулося обговорення освітньо-професійної програми «Сольний спів» зі здобувачами 1 та 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої на засіданні кафедри академічного та естрадного вокалу. 

Гарантом ОПП Сольний спів другого (магістерського) рівня вищої освіти кандидатом педагогічних наук, доцентом, доцентом кафедри академічного та естрадного вокалу Мережко Ю.В. та кандидатом мистецтвознавства, доцентом, завідувачем кафедри академічного та естрадного вокалу Заверухою О.Л., на розгляд здобувачів вищої освіти було представлено нову редакцію ОПП Сольний спів, введену в дію з 01.09.2021 (наказ від 17.06.2021 № 432), яку було вдосконалено відповідно до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 025 Сольний спів для другого (магістерського) рівня вищої освіти (наказ № 368 від 4.03.2020) та за якою навчаються студенти 1 та 2 курсу магістратури.

Здобувачі наголосили на перевагах ОПП у порівнянні з аналогічними в інших ЗВО та висловили рекомендації щодо шляхів вдосконалення освітньо-професійної програми.

Серед переваг навчання студенти виокремили рівень матеріально-технічної бази, викладацький склад, орієнтацію ОПП на практичну підготовку: участь здобувачів у постановці вистави-перфомансу «QUI REUS EST» (за мотивами твору Ліни Костенко «Маруся Чурай», 2021 р.) (Турко Л.); запис відеокліпів, чому сприяє вивчення обов’язкових ОК «Сольний спів», «Менеджмент проєктної діяльності в музичному мистецтві», «Музично-театральні студії: Сценічна майстерність», Музично-театральні студії: Музично-театральний практикум» та вибіркових – «Студійний практикум», «Сценічно-хореографічний практикум» (Бугрідзе Н., Турко Л., Ковальова К., Брайлян М., Смаглюк Т.); синтез різних видів мистецтв у концертних виступах і постановках: вокал, хореографія, режисер; мистецька співпраця з навчально-виробничим комплексом «АстудіЯ» під керівництвом М. Ангелової (Турко Л.), практика виконання з оркестром (Грищенко А., Пособілов М., Трофименко Ю.) і мистецького проєкту «Музичні зустрічі в музеї Косенка» (Трофименко Ю.), кількість годин, відведених на вивчення дисципліни «Сольний спів» (Скороходова Є., Хаджимітєва Д.).

Серед побажань студенти рекомендували розглянути можливість включення до навчального плану нової вибіркової дисципліни «Методика розвитку музичного слуху та читання з аркушу» (Кобзаренко Ю., Какарькіна Н., Іващенко А.), запровадження професійних баз практик (театрів, оперет) у виробничу (виконавську/безвідривну) практику (Кобзаренко Ю.), для становлення артиста-вокаліста важливості подальшої постановки мюзиклів, оперних вистав і вивчення дисципліни «Сценічно-хореографічний практикум» у змішаному форматі (Гермаш О.).

Науково-педагогічні працівники закцентували увагу на необхідності вивчення дисципліни «Музично-театральні студії» в очному форматі та затребуваності сценічних постановок (Ланіна Т.О., ст.викл. кафедри), розгляді вибіркової дисципліни «Оперна студія» (Мережко Ю.В., доц. кафедри., к.п.н, доц.).

20231108_131039_1.jpg