8 травня 2024 року відбулось засідання наукової творчо-дослідницької лабораторії «Бельканто» на тему «Формування виконавської майстерності майбутніх артистів-вокалістів на заняттях сольного співу».
Онланй-зустріч відбулась з викладачами та студентами галузі знань 02 «Культура і мистецтво», спеціальності 025 «Музичне мистецтво», ОПП «Сольний спів» на Факультеті музичного мистецтва і хореографії Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. На зустрічі студентка третього курсу Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки Татарко Катерина Олександрівна презентувала дослідно-експериментальну роботу з формування виконавської культури майбутніх артистів-вокалістів на заняттях сольного співу та окреслила методи, прийоми та форми формування виконавської культури майбутніх артистів-вокалістів (науковий керівник – Мережко Юлія Валеріївна, доцент кафедри академічного та естрадного вокалу Факультету музичного мистецтва та хореографії Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент).
Аспіранткою було представлено етапи формування виконавської культури: організаційно-мотиваційний, інформаційно-пошуковий, рефлексивно-аналітичний, активно-творчий; педагогічні умови: активізація мотиваційної спрямованості майбутніх артистів-вокалістів на вокальну діяльність; вдосконалення традиційних та впровадження інноваційних методів навчання щодо розширення науково-методичних, вокально-виконавських знань студентів з використанням ІКТ; організація сприятливого психологічного-педагогічного середовища, в якому студенти можуть ефективно оцінювати свої виконавські досягнення та рефлексувати; актуалізація творчих можливостей та удосконалення музичних здібностей студентів шляхом залучення до концертної практики. Татарко Катериною було розкрито наступні методи та прийоми формування виконавської культури: метод залучення студентів до відвідування індивідуальних занять інших викладачів зі студентами, метод «Моделювання музичного сприймання», метод технології навчання співу за різними методиками зарубіжних педагогів, метод «Павутина рішень», метод «Ток-шоу», метод «П’ять пальців», метод саморегуляції емоційного стану під час концертного виступу, метод «Сам собі журі», метод створення виконавської партитури музичного твору, метод театралізації музичного номеру.
Презентація аспіранткою дослідно-експериментальної роботи з формування виконавської культури майбутніх артистів-вокалістів на заняттях сольного співу викликала жваву дискусію між студентами та викладачами.