Порядок денний директорату № 11
Дата засідання: 8 серпня 2022 р.
- Про реструктуризацію Київського університету імені Бориса Грінченка (Ганна Кондратенко).
- Про освітній процес у 2022-2023 н.р. (Ганна Кондратенко).
- Про відрахування студентів ІМ (Ганна Кондратенко).
- Про оплату за навчання (Ганна Кондратенко).
- Про каталог вибіркових дисциплін (Ганна Кондратенко).
- Про виконання наказу №336 від 30.06.2022 р. "Про дотримання безпеки здобувачами освіти та співробітниками університету під час оповіщення про повітряну тривогу" (Ганна Кондратенко).
- Про стан аудиторій ІМ (Ганна Кондратенко).
- Про НПП ІМ, які перебувають за кордоном (Ганна Кондратенко).
- Про нагородження НПП ІМ від Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Ганна Кондратенко).
- Про міжнародні офлайн-стажування НПП Університету (Ганна Кондратенко).
- Про рейтинги прозорості Webometrics та цитування Університету у 2022 р. (Ганна Кондратенко).
- Про закупівлі ІМ (Ганна Кондратенко).
Порядок денний директорату № 10
Дата засідання: 29 червня 2022 р.
- Про реструктуризацію Київського університету імені Бориса Грінченка (Г.Кондратенко).
- Про вступну кампанію ІМ (Г.Кондратенко).
- Про відповідність НПП ІМ Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності закладів освіти (Г.Кондратенко).
- Про церемонію випуску бакалаврів ІМ (Г.Кондратенко).
Порядок денний директорату № 9
Дата засідання: 21 червня 2022 р.
- Про місце перебування студентів ІМ (Г.Кондратенко).
- Про ліквідацію заборгованості в оплаті за навчання (Г.Кондратенко).
- Про проведення випуску здобувачів вищої освіти освітнього рівня (бакалаврського) ІМ (Г.Кондратенко).
- Про подання заявок від ІМ на Перший Відкритий національний творчий патріотичний фестиваль-конкурс «Народ-герой – героїв появляє» (Г.Кондратенко).
Порядок денний директорату № 8
Дата засідання: 27 квітня 2022 р.
- Про стратегію Університету та зміну стратегії об'єднання (Г.Кондратенко).
- Про оптимізацію штатної чисельності структурних підрозділів (Г.Кондратенко).
- Порядок припинення та продовження трудових відносин з працівниками, у яких завершується строк контракту у 2022 р. (Г.Кондратенко).
- Про завершення навчального семестру (програми екзаменів тощо) (завідувачі кафедр).
- Про профорієнтаційну роботу кафедр (завідувачі кафедр).
- Про ліквідацію заборгованості в оплаті за навчання (керівник навчального відділу, завідувачі кафедр).
- Про проведення наукових конференцій і ІМ (Л.Бондаренко).
- Про Перший Відкритий національний творчий патріотичний фестиваль-конкурс «Народ-герой – героїв проявляє» (Г.Кондратенко).
- Різне.
Порядок денний директорату № 7
Дата засідання: 8 квітня 2022 р.
- Про особливості вступної кампанії у Київському університеті імені Бориса Грінченка у 2022 р. (Медвідь Т. А.).
- Про моніторинг місць перебування студентів та викладачів ІМ (завідувачі кафедр, Ткаченко І.І.).
- Різне (Бондаренко Л. А., Кондратенко Г.Г.).
Порядок денний директорату № 6
Дата засідання: 21 березня 2022 р.
- Про підготовку та організацію підсумкової атестації студентів 4 курсу Інституту мистецтв (Таранник А. О.).
- Різне (Бондаренко Л. А., Кондратенко Г.Г.).
Порядок денний директорату № 5
Дата засідання: 17 березня 2022 р.
- Про відновлення та організацію освітнього процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка (Медвідь Т. А., Таранник А. О.).
Порядок денний директорату № 4
Дата засідання: 14 березня 2022 р.
- Про відновлення освітнього процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка (Медвідь Т. А.).
Порядок денний директорату № 3
Дата засідання: 21 лютого 2022 р.
- Про можливе об’єднання Київського університету імені Бориса Грінченка з Київською академією мистецтв (Медвідь Т.А.)
- Про Корпоративний стандарт цифрової компетентності (Коваленко І.І.)
Порядок денний директорату № 2
Дата засідання: 08 лютого 2022 р.
- Про відрахування студентів за результатами заліково-екзаменаційної сесії (Таранник А.О., Медвідь Т.А.)
- Про порядок проведення міжнародних заходів (Медвідь Т.А.)
- Про оновлення профілів кафедр у гугл-академії (Коваленко І.І., завідувачі кафедр)
- Про РПНД (Медвідь Т.А.)
- Про Раду випускників (завідувачі кафедр, Ткаченко І.І.)
- Про організацію курсів медико-санітарної допомоги (Ткаченко І.І.)
- Про підготовку до вступної кампанії 2022 р. (Таранник А.О., Ткаченко І.І.)
- Різне
Порядок денний директорату № 1
Дата засідання: 20 січня 2022 р.
- Про звіт проректора Жильцова О. Б. (Медвідь Т. А.).
- Про Конференцію трудового колективу Університету (Медвідь Т. А.).
- Про результати рейтингу Лідер року 2021 (Медвідь Т. А.).
- Про забезпечення виконання постанови Уряду 1443 від 20.12 2021 р. “Про затвердження порядку організації та здійснення загальновійськової підготовки громадян України до національного спротиву” (Медвідь Т. А., Ткаченко І. І.).
- Про створення Ради випускників (Медвідь Т. А., Ткаченко І.І.).
- Про заповнення кадрового складу НПП ІМ в ЄДЕБО (Медвідь Т. А.).
- Про аспекти роботи з персоналом та взаємодії з учасниками освітнього процесу (Медвідь Т. А.).
- Про стан розробки РПНД та програм практик на ІІ семестр 2021-2022 н.р. (завідувачі кафедр).
- Про підготовку до сертифікації ЕНК (доповідає Коваленко І.І.).
- Про анкетування студентів 1 курсу (Ткаченко І.І.).
- Різне:
Про бустерну дозу вакцинації (Медвідь Т. А.).
Порядок денний директорату № 19
Дата засідання: 15 грудня 2021 р.
- Про удосконалення матеріально-технічної бази ІМ для забезпечення освітнього процесу за ОПП “Графічний дизайн” (Медвідь Т. А.).
- Про підготовку до щорічного рейтингового оцінювання НПП “Лідер року - 2021” (Медвідь Т. А.).
- Про взаємодію з випускниками ІМ (Медвідь Т. А.).
- Про підготовку до звіту (структура) (Медвідь Т. А.).
- Про стратегію розвитку кафедр (завідувачі кафедр).
- Про наповнення сайту ІМ (Коваленко І. І.).
- Про співпрацю з Благодійним фондом child.ua (Ткаченко І. І.).
- Про виконання рішень директорату (Бондаренко Л.А.).
- Про зміни до Правил вступу 2022 (Таранник А. О.).
- Про розробку каталогу вибіркових дисциплін (Таранник А. О.).
Порядок денний директорату № 18
Дата засідання: 30 листопада 2021 р.
- Про результати анкетування про практику (Таранник А.О.,Медвідь Т.А.).
- Про організацію практики здобувачів у поточному навчальному році (завідувачі кафедр).
- Про анкетування викладачів щодо корпоративної культури (Медвідь Т.А.).
- Про уточнення пропозицій до плану Університету (Кондратенко Г.Г.).
- Про стратегію розвитку кафедр ІМ (завідувачі кафедр).
- Різне.
Порядок денний директорату № 17
Дата засідання: 22 листопада 2021 р.
- Про відновлення освітнього процесу для здобувачів вищої освіти у приміщеннях університету з урахуванням дотримання протиепідемічних вимог, що встановлені урядом для «червоної» зони» з 29 листопада 2021 р. (Кондратенко Г. Г., завідувачі кафедр).
- Про форму проведення підсумкової атестації здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти (Кондратенко Г. Г., завідувачі кафедр).
Порядок денний директорату № 16
Дата засідання: 11 листопада 2021 р.
- Про провадження освтнього процесу ІМ в умовах дистанційного навчання (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про формування Плану роботи Університету на 2022 рік (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про підготовку звітних матеріалів за 2021 рік (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про перспективні плани розвитку кафедр Інституту мистецтв (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про роботу Навчальної лабораторії виконавської майстерності (НЛВМ) (доповідач - Касьянов В.В.).
- Про підготовку до Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (доповідач - Бондаренко Л.А.).
- Про заходи в рамках Грінченківської декади (доповідач – Ткаченко І.І.).
- Про анкетування співробітників та здобувачів (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про затвердження індивідуальних графіків здобувачів (доповідач - Даниленко Т.А.).
- Про вимоги до студентів під час дистанційного навчання (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про рекомендований список літератури та фільмів для студентів (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про утримання одноденного заробітку із заробітної плати за листопад 2021 року (доповідач - Медвідь Т. А.).
- Про сертифікацію ЕНК листопад 2021 року (доповідач - Коваленко І.І.).
Порядок денний директорату № 15
Дата засідання: 26 жовтня 2021 р.
- Про виконання Наказу № 697 “Про тимчасову організацію освітнього процесу за дистанційною формою навчання” від 22. 10.2021 р. (Медвідь Т. А.).
- Про моніторинг стану здоров'я та вакцинації НПП та студентів ІМ (Медвідь Т. А.).
- Про виконання розпоряджень та завдань адміністрації професорсько-викладацьким складом ІМ ( Медвідь Т. А.).
- Про роботу кураторів студентських груп ІМ (Кондратенко Г. Г.).
- Про заходи з соціально-гуманітарної та творчої роботи ІМ в умовах дистанційного навчання (Кондратенко Г. Г.).
- Про наповнення сайту ІМ (Коваленко І.І.).
- Про підготовку до підсумкової атестації магістрантів ІМ (завідувачі кафедр).
- Про підготовку статей магістрантів до електронного видання “Наукові доробки магістрантів Інституту мистецтв” (Бондаренко Л. А.).
- Про підписання Декларації про академічну доброчесність студента, аспіранта, докторанта Київського університету імені Бориса Грінченка (Бондаренко Л. А.).
- Про підготовку до щорічного оцінювання НПП, НП - Лідер року 2021 (Коваленко І.І.).
Порядок денний директорату № 14
Дата засідання: 23 вересня 2021 р.
- Про введення дистанційного навчання та стан вакцинації НПП ІМ.з 24. 09. 2021 по 04. 10. 2021 р. в Університеті та стан вакцинації НПП ІМ (Т. Медвідь).
Порядок денний директорату № 13
Дата засідання: 14 вересня 2021 р.
- Про початок 2021-2022 навчального року (доповідають завідувачі кафедр):
- Про моніторинг відвідування студентами навчальних занять
- Про адаптацію вступників 2021 н.р.;
- Про адаптацію новопризначених викладачів;
- Про ведення робочої документації НПП ІМ (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
- Про стан розробки РПНД (доповідають завідувачі кафедр)
- Про затвердження гарантів та робочих груп ОПП (доповідає Медвідь Т.А.);
- Про навчальне навантаження викладачів та штатні розписи (доповідає Медвідь Т.А.);
- Про здійснення вибору дисциплін з каталогу здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
- Про дотримання розкладу занять (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
- Про голосування за громадський проєкт Київського університету імені Бориса Грінченка “Цифровий хаб” (доповідають завідувачі кафедр).
- Про роботу кураторів студентських груп (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.);
- Про графік сертифікації ЕНК на І півріччя 2021-2022 н.р (доповідає помічник директора з ІКТ Коваленко І.І.).
- Про оновлення особистих та кафедральних профілів у Google Scholar(доповідає помічник директора з ІКТ Коваленко І.І.).
- Про додаткову хвилю вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти (доповідає Медвідь Т.А.).
- Про індивідуальні графіки навчання студентів ІМ (доповідає керівник навчальної частини Даниленко Т.А.); .
- Про організацію екскурсій до музею Бориса Грінченка (доповідає заступник директора з навчальної роботи Таранник А.О..);.
- Про мову освітнього процесу в закладах вищої освіти (доповідає заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.);
- Про зміст наказу № 541 від 31.08.20 «Про забезпечення виконання заходів із запобігання поширенню гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (доповідає заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.);
- Про процедуру оформлення виїзних занять та культурно-мистецьких проєктів (доповідають заступник директора з навчальної роботи Таранник А.О.., заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.);
- Про наукову роботу (доповідає заступник директора з наукової роботи Бондаренко Л.А.)
- Про проведення зборів трудового колективу ІМ (доповідає заступник директора з творчої роботи Кондратенко Г.Г.).
Порядок денний директорату № 12
Дата засідання: 27 серпня 2021 р.
- Про педагогічне навантаження та штатний розпис співробітників ІМ(Т. Медвідь).
- Про поселення студентів у гуртожитки (Т. Медвідь).
- Про організацію зборів першокурсників та свята «Посвята у студенти» (Т. Медвідь).
- Про організацію освітнього процесу у 2021-2022 н. р (А. Таранник).
Порядок денний директорату № 11
Дата засідання: 17 червня 2021 р.
- Про церемонію прощання з Г. М. Чапкісом (Т. Медвідь).
- Про курси навчання з е-деканату (Т. Медвідь).
- Про заповнення журналів обліку успішності студентів НПП ІМ (Т. Медвідь).
- Про реєстрацію абітурієнтів на творчі конкурси (Т. Медвідь).
Порядок денний директорату № 10
Дата засідання: 08 травня 2021 р.
- Про завершення навчального року, випуск та підготовку до нового навчального року (Т. Медвідь).
- Про графік навчального процесу на 2021-2022 н.р (Т. Медвідь).
- Про розподіл ліцензованих обсягів для вступників 2021р (Т. Медвідь).
- Про вартість навчання у 2021-2022 н.р (Т. Медвідь).
- Про графік проведення творчих конкурсів (для вступників для бюджетної форми навчання) (Т. Медвідь).
- Про підготовку до проведення підсумкової атестації (К. Завалко).
- Про підсумки кадрового засідання ВР ІМ (завідувачі кафедр та заступники директора ІМ, директор ІМ).
- Про норми часу для планування навантаження науково-педагогічних працівників (Т. Медвідь).
- Про показники професійної активності НПП (Т. Медвідь).
- Про корпоративний стандарт цифрової компетентності викладача (Т. Медвідь).
- Про результати рейтингу прозорості структурних підрозділів та про підвищення рівня індексу цитування у наукометричних базах (Т. Медвідь).
- Про дотримання академічної доброчесності студентами (творчі роботи) (Г. Кондратенко).
- Про анкетування здобувачів 4-го року навчання щодо проходження практики (Т. Медвідь).
- Про перенесення/видалення всіх ЕНК, які не мають прив'язку до ОПП (І. Коваленко).
Порядок денний директорату № 9
Дата засідання: 30 квітня 2021 р.
- Про реалізацію освітнього процесу ІМ в умовах змішаного навчання (Т. Медвідь).
- Про оновлення профілів співробітників ІМ у Google Scholar, е-портфоліо та підвищення індексу цитувань Університету (І. Коваленко).
- Про здійснення освітнього процесу ІМ в умовах змішаного навчання (Т. Медвідь).
Порядок денний директорату № 8
Дата засідання: 27 березня 2021 р.
- Про моніторинг захворюваності на Covid 19 серед НПП та студентів Університету (Т. Медвідь).
- Про академічний плагіат у студентських наукових роботах (Т. Медвідь).
- Про рейтинг Університету у Webometricsranking of world's universities (Т. Медвідь).
- Про графік відпусток співробітників ІМ (Т. Медвідь).
- Про професійний стандарт на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти», затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 № 610 (Т. Медвідь).
- Про процедуру поновлення на навчання студентів ІМ (Т. Медвідь).
- Про анкетування студентів ІМ щодо працевлаштування (Т. Даниленко).
- Про додаткове анкетування студентів ІМ «Викладач очима студентів» (А. Таранник).
Порядок денний директорату № 7
Дата засідання: 13 квітня 2021 р.
- Про обговорення проєктів нових редакцій освітньо-професійних програм (доповідає Медвідь Т.А., Таранник А.О.).
- Про результати анкетувань студентів щодо рівня задоволенності навчанням на ОП (доповідають завідувачі кафедр).
- Про результати соціологічного дослідження серед співробітників щодо корпоративної культури у Київському університеті імені Бориса Грінченка (доповідає Медвідь Т.А.).
- Про підготовку до проведення Атестації в умовах карантину (доповідає Таранник А.О.).
- Про моніторинг проведення занять у дистанційній формі (доповідає Даниленко Т.А.).
- Про сертифікацію ЕНК (доповідає Коваленко І.А., Таранник А.О.).
- Про професійний стандарт на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти», затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 23.03.2021 № 610 (доповідає Медвідь Т.А.).
- Про дотримання Наказу №239 Рішення Постійної комісії (доповідає Медвідь Т.А.).
- Про заборгованість за навчання студентів ІМ (доповідає Таранник А. О.)
- Про обрання студентами ІМ дисциплін з вибіркового каталогу (доповідає Даниленко Т.А.).
- Про проходження НПП ІМ конкурсу на заміщення посад (доповідає Медвідь Т.А.).
- Про реєстрацію на семінари для кураторів академічних груп (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про курси з іноземної мови для викладачів ІМ (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про субсидії для студентів на проживання в гуртожитку (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про повторне поселення/повернення у гуртожитки ІМ (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про моніторинг стану здоров'я співробітників та студентів ІМ (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про: можливість вступу до студентської профспілки для студентів контрактної форми навчання (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про благодійний Великодній аукціон ІМ 2021 (30 квітня - 07 травня 2021) (доповідає Ткаченко І. І.).
- Про організацію IX Всеукраїнської студентської науково-практичної онлайн-конференції “Актуальні проблеми мистецької освіти і художньої культури”, 20 травня 2021 року (доповідає Бондаренко Л.А.).
- Про заходи до Фестивалю науки 05-21.05 2021 р. (доповідає Бондаренко Л.А.).
- Різне.
Порядок денний директорату № 6
Дата засідання: 30 березня 2021 р.
- Про моніторинг захворюваності на Covid 19 серед НПП та студентів ІМ (завідувачі кафедр, Ткаченко І.І.).
- Про моніторинг якості дистанційного навчання в ІМ (Т. Даниленко, Т. Медвідь).
- Про каталог вибіркових дисциплін (Т. Даниленко).
- Про оновлення ОПП ІМ (завідувачі кафедр та гарантів ОПП).
- Про профорієнтаційну роботу кафедр ІМ (завідувачі кафедр).
- Різне.
Про організацію курсів НДЛ інформатизації освіти для НПП ІМ (А. Таранник).
Порядок денний директорату № 5
Дата засідання: 11 березня 2021 р.
- Про моніторинг відвідування занять студентами ІМ (завідувачі кафедр).
- Про підготовку до VІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ххі століття» (О. Олексюк).
- Про виконання студентами ІМ бакалаврських та магістерських робіт та проєктів (завідувачі кафедр).
- Про підготовку програм екзаменів Атестації (А. Таранник).
- Про обговорення ОПП та ОНП ІМ (завідувачі кафедр та гарантів ОП).
- Про проведення практики студентів ІМ (завідувачі кафедр).
- Про дотримання правил розпорядку проживання у гуртожитку (б-р І. Шамо) студентами ІМ (Т. Медвідь).
- Про профорієнтаційну роботу ІМ (завідувачі кафедр).
- Про україномовне середовище (Г. Кондратенко).
- Про звітування щодо індексації статей у наукометричних базах Scopys, WoS (Л. Бондаренко).
- Про дотримання вимог карантину (Т. Медвідь).
Порядок денний директорату № 4
Дата засідання: 10 лютого 2021 р.
- Про історію Університету (Т. Медвідь).
- Про показники Університету у вебометричних рейтингах (Т. Медвідь).
- Про показники рейтингового оцінювання професійної діяльності НПП та НП університету «Лідер року – 2021» (Т. Медвідь).
- Про Раду роботодавців (Т. Медвідь).
- Про конкурс на заміщення вакантних посад (Т. Медвідь).
- Про пріоритети в науковій діяльності ІМ на 2021 р (Л. Бондаренко).
- Про академічну доброчесність НПП та здобувачів ІМ (Т. Медвідь).
- Про результати акредитаційних експертиз ОПП та НПП (Т. Медвідь).
- Про гарантів ОПП та ОНП (Т. Медвідь).
- Про звіти з практики (Т. Медвідь).
- Про ведення робочої документації (Т. Даниленко).
- Про Вступну кампанію 2021 (І. Ткаченко):
- Про переведення на вакантні місця державного/регіонального замовлення (І. Ткаченко).
- Про соціально-гуманітарну взаємодію (І. Ткаченко).
- Про укладання договору про співробітництво з Миколаївським фаховим коледжем культури і мистецтв (Т. Медвідь).
- Різне:
Про взаємодію студентів з кураторами, методистами та НПП (Т. Медвідь).
Про наповнення е-оболонок ОПП та ОНП у Moodle (Т. Мельниченко).
Порядок денний директорату № 3
Дата засідання: 27 січня 2021 р.
- Про проведення конференції трудового колективу 28.01.2021 р (Т. Медвідь).
- Про проведення зимової заліково-екзаменаційної сесії та підготовку до підсумкової атестації (А. Таранник).
- Про організацію освітнього процесу у ІІ семестрі (Т. Медвідь).
- Про Раду роботодавців (Т. Медвідь).
- Різне (Т. Медвідь):
про заповнення профілю Е-портфоліо.
про показники до рейтингу «Лідер року».
Порядок денний директорату № 2
Дата засідання: 20 січня 2021 р.
- Про показники рейтингу «Лідер року» (Т. Медвідь).
Порядок денний директорату № 1
Дата засідання: 4 січня 2021 р.
- Про акредитації ОП Інституту мистецтв (Т. Медвідь).
- Про проведення підсумкових атестацій (А. Таранник).
- Про вручення дипломів магістрам (Т. Даниленко).
- Про створення ради роботодавців (А. Таранник).
- Про вибіркові дисципліни (А. Таранник).
- Про критерії оцінювання навчальної діяльності студентів (А. Таранник).
- Про сертифікацію ЕНК (Т. Мельниченко).
- Про описи програм екзаменів (А. Таранник).
- Про заповнення робочої документації (Т. Даниленко).
- Про відвідування студентів та допуск до сесії (Т. Даниленко).
- Про положення про Екзаменаційну комісію та оновлення методичних рекомендацій до випускних робіт (А. Таранник).
- Про результати практики студентів 4 курсу (Т. Медвідь).
- Про анкетування (Т. Медвідь).
- Про збори трудового колективу (Г. Кондратенко).
- Про звіт ректора (Т. Медвідь).